Main Page My profile Register Log out Log in
*Mārupes Moto Peles*
Thursday
28.11.2024
7:34 AM
Welcome Guest | RSS Log inRegisterMain Page
Site menu
Main » 2007 » October » 30 » Motorolleru Ēra
Motorolleru Ēra
7:03 AM


Laikmetā, kad sastrēgumi uz ielām ir ikdienas sastāvdaļa, un pavadītais laiks, esot ceļā, aizvien pieaug, jāmeklē efektīvāki pārvietošanās risinājumi. Visoptimālākais ir motorollers – ērts, drošs, ekonomisks, videi draudzīgs, kompakts un viegli lietojams pārvietošanās līdzeklis.

Pavisam drīz Rīga pārvērtīsies par Pasaules Hokeja Čempionāta galvaspilsētu, pēc tam arī par NATO samita norises vietu. Dati joprojām liecina, ka automašīnu skaits Latvijā turpina palielināties, tātad arī sastrēgumu ir un būs aizvien vairāk. Arī pasaules lielākajās pilsētās motorolleri un motocikli kā transporta līdzekļi jau sen ir izkonkurējuši automašīnas. Ar tiem pārvietojas gan bērni, gan sievietes lietišķos kostīmos un vīrieši uzvalkos.

Motorollers pēc būtības ir motocikls, kuram ir mazāki riteņi, plats priekšējais dubļusargs, kāju balsts un automātiskā pārnesumkārba. Motorollers radās Itālijā, 1946.gadā „Piaggio” rūpnīcā un tika nosaukts par Vespu, jo pēc izskata tā dizaina autoram atgādināja lapseni („Vespa” itāļu val. – lapsene). Tas ātri vien ieguva plašu popularitāti, tika ražots, pārdots un atdarināts daudzās pasaules valstīs. Pēckara gados, braukt ar Vespu nozīmēja būt brīvam. Savukārt mūsdienās motorolleru ražotāju un piedāvājuma klāsts ir ļoti plašs.

Vespa

„Vespa” – tas nav tikai motorollers: tā ir ikona, tas ir dzīves stils, tas ir veids, kā atklāt pasauli. „Vespa” ir Itālijas moto būves simbols. Klasisku vērtību cienītājiem patiks ikviens no „Vespa” modeļiem, tie ir eleganti un moderni. Ikkatrā modelī veiksmīgi apvienota „Vespa” klasika un modernās tehnoloģijas.

Aprilia SR 50

„Aprilia” – tā ir leģenda, kas vēl joprojām dzīvo, un ar katru gadu, ar katriem jauniem modeļiem, to padara spēcīgāku. Kopš pirmo reizi iznāca „SR 50”, tas jau bija klasē, kuru pats bija radījis – sportisko motorolleru klasē. „SR 50” raksturo agresīvs dizains, kura iedvesmas avots ir neviens cits kā „Aprilia RSV 1000 R Factory” sporta motocikls. „SR 50” ir motorollers, kas sevī apvieno progresīvas modernās tehnoloģijas, leģendāru vārdu un perfektu sniegumu. „SR 50” ir kā nolemts, lai radītu jaunu „Aprilia” leģendu.

Gilera DNA

„Gilera” – kaisle, sports un adrenalīns uz diviem riteņiem. Ievērības cienīgs ir „Gilera DNA” modelis – revolucionārs hibrīds, kas brauc kā motocikls, bet ir komfortabls un viegli vadāms kā motorollers. „DNA” izskats ir maksimāli pietuvināts MotoGP sporta motociklu agresīvajam izskatam. Motorollera bremžu sistēma, izskats, izpildījums un veids, kādā braucējs sēž uz tā, pilnībā atgādina motociklu, bet automātiskā kārba, bagāžas nodalījums nāk no motorolleru sektora. Šis modelis ir veiksmīgs risinājums iesācējiem vai jauniešiem, lai ar mazas kubatūras – 50 cc – dzinēju un kaut 100 kg svaru, gūtu iemaņas motocikla vadīšanā.

„Piaggio” – motorollers jebkura veida ceļam vai bezceļam. Ievērības cienīga ir „Piaggio Beverly” 500, 250 un 125 cc versija. Ar šo modeli „Piaggio” pārvērta motorolleru tirgu, kļūstot par pieprasītāko motorolleri Eiropā. Šis motorollers, kas ir gandrīz vai motocikls, bet ar automātisko ātrumkārbu, ir praktisks un komfortabls, ko nodrošina lielie riteņi un ērta sēdēšana.

Piaggio Beverly

Lielie motorolleri, tādi kā „Piaggio Beverly 500”, „Piaggio X9 250 Evolution”, „Gilera Runner 125” vai „Gilera Nexus 500”, kļūst arvien pieprasītāki un populārāki, jo ir gana jaudīgi, lai īsā laikā sprīdi mērotu lielus attālumus, tādus kā, piemēram, Rīga–Ventspils, vai Rīga–Liepāja. Braukšana ir ērta gan braucējam, gan pasažierim, esot gan uz lielceļa un baudot braucienu ar automātisko pārnesumkārbu, gan iebraucot pilsētā, kur tas lieliski parāda savas manevrēt spējas.

Gilera Nexus 500

„Gilera Nexus 500”, sportiskākais no lielajiem motorolleriem, nupat kā piedzīvojis jaunu uznācienu – tas līdzinās motociklam kā vēl nekad agrāk – jauns dizains, tehniskais izpildījums un komforts. Šim 500 cc motorollerim ir viencilindra elektroniskās iesmidzināšanas dzinējs, nofiksēts cilindriskā tērauda karkasā. Sēdeklis novirzīts nedaudz uz priekšu, pielāgots sēžamvietas augstums, ar triecienu absorbējošām īpašībām priekš pilnīgas motorollera kontroles. Rezultātā vadāmība ir precīza un saķere ar ceļu sportiska motocikla cienīga.

Viencilindra četrtaktu, četrvārstu, ūdens dzeses dzinējs sasniedz 40 zirgspēku jaudu un 160 km/h maksimālo ātrumu. Faktiski, „Gilera Nexus” ir dibinājis jaunu motorolleru klasi – piemērotu ikdienas braukšanai, bet spējīgu piedāvāt neierobežotu braukšanas plezīru ārpus pilsētās robežām un pa dažādām ceļa virsmām.

Reklāma


Views: 1001 | Added by: mmp | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0
Name *:
Email *:
Code *:
Login form
Calendar
«  October 2007  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Search
Site friends
Statistics

Copyright MyCorp © 2024